Chcąc dowiedzieć się więcej o zastosowanych technologiach wybierz składową buta:


 

POZOSTAŁE:

STABILNA PODESZWA
W zaznaczonej części podeszwa jest wyprofilowana pomiędzy uformowanym z EVA elementem środkowym w ten sposób, aby jak najlepiej obejmować podbicie stopy. Daje to doskonałą stabilizację i bezpieczeństwo kroku w najtrudniejszym terenie. Ten kształt podeszwy zastosowano we wszystkich dostępnych modelach.

NISKI PROFIL PODESZWY POŚREDNIEJ (Slim profile midsole)
Zastosowana w obuwiu RACING zapewnia bardziej bezpośredni kontakt z podłożem, powodując optymalną kontrolę kroku podczas zmieniającego się podłoża.

ŚREDNI PROFIL PODESZWY POŚREDNIEJ (Medium profile midsole)
Zastosowana w obuwiu RACING zapewnia bardziej bezpośredni kontakt z podłożem, powodując optymalną kontrolę kroku podczas zmieniającego się podłoża.

ANATOMICZNA WKŁADKA (Anatomical insock)
Uformowana, wyjmowana wkładka dająca dodatkową amortyzację. Specjalne kanały wentylują stopę stwarzając mikroklimat wewnątrz buta.

STABILIZATOR
Uformowana z tworzywa TPU stabilizacja umieszczona jest pomiędzy zewnętrzną a wewnętrzną warstwą podeszwy, tuż pod sklepieniem stopy. Powoduje ona skręcania się podeszwy podczas użytkowania.

OCHRONA PRZED PRONACJĄ (Anti-pronation dual density)
Tłumiąca pianka EVA środkowej warstwy podeszwy składa się z dwóch elementów o różnych sprężystościach. Wewnętrzna jest twardsza. U osób z tendencją do koślawienia stopy (pronacji) powoduje utrzymanie jej w neutralnym położeniu.

KONTROLA WILGOTNOŚCI
Wyściółka o konstrukcji siatki stwarza odpowiedni mikroklimat odprowadzając pot na zewnątrz warstwy.

MATERIAŁY NIEABSORBUJĄCE WILGOCI
Materiały chłoną wilgoci, co czyni je lżejszymi. Ma to kluczowe znaczenie gdy liczy się każdy dodatkowy gram.

STREFA KOMFORTU
Strefa komfortu pokazuje obszar we wnętrzu buta, w którym przy danej temperaturze otoczenia zachowane są parametry przyjazne dla stóp.